Spørsmålsrunde + svar.

Heihei!

Då tenkte eg at eg skulle svare på spørsmålsrunden. Prøver å svare så godt eg kan.

-Hva liker du med håndball?
Det beste med håndball er å spille ilag som eit lag. Det gøyaste eg veit, er når laget mitt scoorer mål ilag, at heile angrepet er med på å scoore. Då speler me som eit lag. Samarbeiding! Eg liker også veldig godt at eg føler meg trygg på bana og veit ka eg skal gjere. Elsker egentlig alt med håndball! Å få nye venner er også viktig!

-keen på noen?
ja.

-skjer det masse drama på austreim da ?
njaaa.. egentlig. Men ikkje sjuuuukt masse liksom..

-er du en jente som blir fort sjalu?
nei. Blir glad på andres vegner. Men selfølgelig, ja, eg blir sjalu av og til, men spørs på kem. Enkelte er det ikkje verdt på vere sjulu på!

-liker du å henge med venner eller vere inne?
Visst eg måtte valgt, så hadde eg gått ut til venner. Men liker også å få venner på besøk. Men av og til er det bare deilig å slappe av hjemme også.

-har du nært forhold til søsteren din?
Eg har 3 søstre, men berre ein av dei bur heime. Ja, eg har  godt forhold til alle søstrene mine men egentlig mest til ho som hur heima. Ho har eg egentlig eit veldig nært forhold til.

bildet er gammelt, 2008.

 

-hva gjør du på fritiden?
Eg bruker masse av fritida mi på å være på data egentlig. Alt for masse… Men eller er eg med venner og trener.

-hva syntest du om deg sjøl
Eg er ikkje missfornøyd med meg sjølv, men eg er heller ikkje fornøyd. Alle har jo noe dei vil forandre og jaa, du forsår sikkert. Trur vennene mine synst det er gøyt å vere med, så er nok ei jente som veit korleis ein kan ha det gøyt!


hahah, eg er den med hånda høgst opp i været …. woopwoop!

-bruker du mye tid på bloggen?
Både ja og nei. Noen dager har eg meir blogglyst enn andre, og då tar eg meir bilder og tenker meir på ka eg skal blogge om.

-Siste gutten du kysset?

Gøran.

-En person du savner nå?
ja, det er det.
 
-Funnet ut hvem dine egentlige venner er?
JA! Og det er eg glad for! Enkelte folk vokser man fra, og ikkje vil ha noe å gjøre med lengre.

-Din favoritt sport?
Håndball er min favorittsport!

Er du kristen?
Eg er kristen, men heller ikkje sånn “superkristen” visst da går ann å sei. Trur på gud og himmelen liksom.

-Tørr du å skille deg ut og si dine meninger, uansett kem som står rundt?
Ja, det gjør eg. Uansett! Visst ikkje venner godtar for den du er og ka du meiner, går det ikkje ann å kalle dem venner mener eg.

-Er ryktet ditt viktig?
Nei, folk kan få tru da dei vil, men eg veit sannheten best sjølv!

-Ka stil liker du på gutter? forklar og legg gjerne ved bilde;)

Er ikkje noke sånn spesielt eg liker blandt gutter sin stil. Men gutter som veit korleis dei kan ordne seg litt, liker eg!

-3 ting som folk ikke vet om deg?

1.har hatt ein del problemer etter mamma og pappa var alvorlig sjuk.
2.eg har slekt fra finnland, amerika, spania og norge (hah)
3.første halvåret i 9. klasse, hadde eg angstannfall.. masse styr med helsesøster og sånnt. Blitt litt bedre no.

Håper du blei fornøyd med svarene!

blir glad om du kommenterer på om eg svarte godt nok  :-))

SNAKKAST!

4 kommentarer
    1. Du e såå skjønn 🙂
      Du vet virkelig kem du e, og svara sååå bra!
      Du virka som ei jente som trur på dæ sjæl.
      Stå på!! Goe klæmma til dæ.
      Prøva å følge m på bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg