SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Hallo!

Her kommer dei forsinka svarene på spørsmålsrunden. Blei ikkje video, klare aldri å få til sånn film greier. Skal svare så godt eg kan!

Hvem er du mest med på laget ditt? (treningene) – eg er stort sett med alle på håndballtreningene våre. Føler ikkje at det er grupper som blir delt opp egentlig, og det er bra! Som oftest når me skal gå 2og2 ilag, går eg og Frida ilag. Men liker alle sammen like godt.

kem vil du si er de 3 beste på laget ditt? (håndball) – årk, den var vanskelig! Synst alle har forbedra seg veeeldig masse det siste halvåret. Så eg klarer ikkje å velge ut 3 stykker. Sorry visst det ikkje var det svare deke ville ha, men det blir for vanskelig å velge ut 3 stykker! Hadde du klart det? …. 🙂

Hva skal du i helgen?– i helga skal eg og sandra på kurs som me blei meldt på av skulen. FRISTIL heite kurset. Kurset handler om å være rusfri. Altså uten alkohol, røyk snus og liknende. Me får fri torsdagen også er me det til søndag. Kurset arrangeres nermt flesland. Gleder meg sjukt! Mange 9. klassinger som skal være med.

 

kor gammal er du ?–  Eg er 14 år. Eg blei 14 i fjor, 97-kull. Eg har altså bursdag 17. november.

 

Hva liker du med deg selv og hva liker du ikke? – Eg har heldigvis klart å lære meg til å ikkje bli såret av misunnlige folk som snakker bak ryggen min. Det liker eg med meg sjølv. Eg liker også at eg står for det eg seie og gjer. Har eg gjort noke, så har eg gjort da, og kan ikkje spola tilbake. Eg missliker at eg har fått myyyye dårligere kondis det siste halvåret. Og akkuratt no så missliker eg HÅRET MITT….

Noe du vil forandre på med kroppen din? – Selfølgelig, ja. Ingen eg kjenner er fornøyd med kroppen sin. Eg kan lage ei heil liste, men har lært meg å godta meg sjølv for den eg er og korleis eg ser ut, sjølv om ikkje alle godtar meg for det……..

Du er høy, synst du det er positivt eller negativt? – positivt for det meste. Sjølv om eg føler meg som eit stort troll når eg er med folk som er lav. heheheh..

Kem er den kulaste vennina til søstra di? hahah, søtinger <3 Eg synst Caroline Pedersen og Victoria Wisnes. Kule folk! 😀 klarte ikkje å velga berre ein…

Hva gjør du akkuratt nå, utenom data? – hører på denne sangen –> http://www.youtube.com/watch?v=VPUdMY6EsX0, gadd ikkje ligge sånn HTML drit. Ellers sitter eg på kjøkkenet og snakker med folk på facebook.

Hvem var den første du kysset? – har ikkje peiling, var liten sikkert så husker ikkje :pp

Hvem er den kuleste venninna til søstra di? carro tell ikkje – hahahahah, deke e lika kule og greie og tøffe og alt! ;*

Hvor mange søstrer har du? – Eg har 3 nydlige søstre som eg er super glad i!

Hva har du tenkt å søke på etter ungdomsskolen? – Eg trur eg skal gå idrettslinje med håndball som hovudsport, ellers skal eg gå studiespesialisering (vetsje korleis eg skrive daa)

Har du dyr? Mange? – Eg har ein hund, mimmi. Verdens søteste!

Hvordan klarer du å få sminken din så fint? – For det første: TUSEN TAKK for det! Pleier berre å sminke meg normalt, ikkje for masse, for ellers ser det ikkje naturlig ut. Synst ikkje fine jenter burde ødelegge sitt pene fjes med alle dei tonnene med sminke. Når eg skal ut elns pleier eg å sminke meg litt extra, men fortsatt naturlig 🙂

Kan du lage en sminkevideo? – Eg er ikkje så god på video og filming, men kan prøve en helg er kjeder meg sjukt eller noke. Kan vartfall prøve, men lover ikkje noke.

Hvor får du inspirasjon til å blogge? – Eg leser dei nyeste innleggene på blogg.no, der får eg ein heil haug med inspirasjon. Ellers så leser eg toppbloggerene i Norge. Av og til berre kommer eg på ting eg føler for å blogge om.

Hvem er forbildene dine med tanke på klær?( noen spesielle, modeller, kjendiser ect..) – bik bok, heh! egentlig ingen spesiell person, bruker det eg liker.

Hva liker du å gjøre på fritiden? – være med venner, spille håndball, trene, høre på musikk og blogge.

Hvem ser du opp til? – Søstrene mine!

-Ikkje så veldig spenndende spørsmålsrunde, men hadde berre spørsmålsrunde fordi eg ikkje hadde så veldig masse anna å blogge om. Håper du blei fornøyd med svarene!

-Tusen takk for mange fine kommentarer forresten! Får enda meir lyst å blogge når eg får kommentarer! Thaaank’s! 😀


gingerpoweeer…

-snakkest!♥

12 kommentarer

Siste innlegg