Begynner igjen, kvar søndag.

Heisann!

Lengesiden no ja. Eg har bestemt meg for å blogge kvar søndag fra idag. Eg har ikkje tid til å blogge kvar dag, så eg valgte å blogge på søndagene fordi då kjeder eg meg alltid uansett, og då kan eg ta ein oppsummering av veka også. Det kan hende at eg blogger flere ganger på søndager, det spørs. GENIALT IDE! SØNDAGSBLOGGEN

Eg kan begynne med å sei at i går spillte eg bortehåndballkamp og tapte med 5 mål. Etter kampen overnatta eg hos Andrea. Me lagde hjemmelaget pizza, bakte brownies, spiste snop og brus. heheh, SUNN lørdag! Me koste oss vartfall! I dag tidlig måtte eg springe til bussen, nådde den akkuratt! Så etter eg kom heim i 4 tida har eg gjort lekser.


hahah! fail 1! elsker deg jm ♥


og btw, er gravidee ♥


kost meg mykje!!

-Ka synst du om den nye “søndagsbloggen?”
-Noke spesielt deke vil eg skal blogge om til neste søndag? Tenkte litt på ein anbefaling….
For deke som lurte på koffor eg slutta å blogge,var det fordi det gjekk over karakterene mine. SKOLE FØR BLOGGEN, sånn at det er sagt.

Eg vil også foresten sei at eg blir veldig mykje meir inspirert til å blogge når eg får kommentarer. Så ligg ifra deg ein kommentar då vell 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg