Sometimes “sorry” is not enough.

HEISANN!

Då er det søndag, og eg har hatt ei super veke! Kunne ikkje hatt ei bedre for å sei da sånn. Det har vert ein del lekser og prøver, men trur da har gått fint på dei fleste. Eg gjer mitt beste vartfall. Eg skal til syden i år, visst eg jobber hard og godt med lekser og prøver. Så eg får berre stå på! Synst det er bra å ha egene mål som du kan glede deg til og jobbe for.

Denne veka har eg vert på Fedje på konfesamling, og kost meg veldig masse! Masse gode folk, og mange gode venner ++. Eg har også vert på utplasering på studiespesialisering, det var gøyt og lærerikt. Trur eg kjem til å gå den linja neste år. Eg skulle egentlig på utplasering to ganger, men den eine dagen eg skulle var det skidag, så då valgte eg heller ski. Så blokka eg går i, reiste på skidag, som var kjempe gøyt. Eg stod masse på slalom og koste meg ♥

På fredag etter skidagen, var på håndballtrening i Bergen. Etter treninga, shoppa eg og mamma litt. Og eg kjøpte meg verdens finaste bikini! Likte den kjempe godt, så trur eg skal kjøpe den i flere farger. Ellers så har eg bestillt ein superfin kjole fra Nelly, som eg kjem til å bruke masse om sommeren og på fester o.s.v. Gleder meg til den kommer. Kjem sikkert i måro eller noke. I går var eg ute med folk og spilte litt fotball i ballbingen. Så etter litt når det kom flere folk, gjekk me bort på skulen og spillte boksengård i mørket. HAHA døds lenge siden eg har spillt det. Men var kjempe gøyt, og vartfall når me var mangen.

I dag har eg vert på håndballkamp i Bergen. ME VANT! Da var ein utrulig jevn kamp, men me slo dei heldigvis med 1 mål. No sitter eg på rommet mitt og hører på musikk og skal snart legge meg. Berre 1 veka igjen, så er det påskeferie. Det blir hærlig. Så full innsats før påsken no ja!


skulepiaa


flette ♥


ååh, elsker den! ♥


oidaa, uten sminke ja


bilde tatt i dag


åhallo skjeiv fortann

Dette blei et veldig langt innleg, men det har vert ei lang veke også. No legger eg meg. God natt godtfolk!
Noke du synst eg burde bli bedre på? Blir glad for ris og ros!
Korleis har di veke vert?


10 kommentarer
    1. Det var så kjekt når æ så at du hadd start å blogg igjen 🙂
      Som Aurora sier du er naturlig veakker!
      Det er smart å blogg bare en gang i uka, når en har mye leksa og aktiviteta en er med på! Stå på, så blir det nokk en sydentur på dæ:))
      Det blir interessant å følge med dæ
      Æ komme til å sjekk sida di, hver uka:)
      Ha ei fantastisk flott uka:)) klemz

    2. Aurora Møller: Tusen takk for det! Setter stor pris på det 🙂
      Bubba: Takk for fin kommentar! Alltid gøyt når du kommenterer. Sitter alltid med et stort smil etter å ha lest dine kommentarer :)) TUSEN TAKK 🙂 ha en fin uke du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg