PIERCING!

heihei!

I dag har eg endeliiiig tatt navlepiercing. Ventet på deg i hverfall 1 år nå. Eg og mamma reiste inn etter tinestafetten som var i dag. Når vi kom til piercingstudiet, valgte eg piercing, også tok eg den så var eg ferdig. hehe, easy. Neidaa, det var ikkje så enkelt. Men det føltes sånn ut. Eg har egentlig sjukt sprøyteskrekk, men eg synst ikkje det gjorde vondt å ta den. Den som gjorde mest vondt var den tanga som blei klepet sammen med huden. HAHA. No kan eg ikkje gå med dungeri bukse eller noe lignende som strammer rund navleområdet på ca 1 måned elns. Blir chille dager på meg dei neste vekene dåå, herliig!

Ellers så har eg vert på tinestafetten i dag, som var veldig gøyt. Mange skoler møttest og konkurerte i løping. Det laget eg var på, kom på 2 eller 3 plass. Eg er hvertfall godt fornøyd. Men faen så flau eg blei når eg sprang. Eg sprang siste etappe, og idet eg fikk veksestaven sprang eg fullt. Etter eg hadde sprunge noen meter, fallt buksa mi av. Den datt liksom ikkje heilt av, men den datt av sånn at folk som var bak meg såg heilee ræva. digg. flaut? ka? var no hvertfall gøyt, heheheh


skal bytte piercing om 1-2 måneder elns, gleder meeeg! må ha denne til da, siden denne er ring, som eg kan snu på når eg renser.

-har du piercing?
-ka synst du om min piercing?

INGVILDBOLSTADSÆTRE

8 kommentarer

Siste innlegg