BUKSE TIL SHORTS

Hallo!

I dag har eg og Sandra laget gamle bukser som aldri blei brukt om til kule shortser som er perfekt til sommeren. Me fant fram de buksene som me ikkje brukte, og klippte dei om til shorts. Den første shortsen eg lagde, blei misslykka. Men eg likte ikkje den alikavell, heheh. Den siste eg lagde, blei heilt grei synst eg. Kjem sikkert til å bruke den ein del når sommeren nermer seg.

Ellers idag så har eg og sandra farget og nippet øyenbrynene våre og farget øyenvippene. Øyenbryna blei bra resultat på, men øyenvippene blei ikkje noke mørkere. Det var skuff, siden vi ventet i 30 minutter (!!). No sitter eg og Sandra på rommet mitt og ser på film og spiser lørdagssnop. Koser oss stort!


klipping på gamle bukser foregår

haha, kan ik ha buksa for langt opp til navelen, tshehehhe såg smart ut


kunne ik brette den opp, men er nagler på den også ved lommene (klarte ik å få bildene større)


Reiv disse av og brukte de som nagler.


nye kjoleeen ♥ ignorer fjeset, null sminke

-Har du også gjort en gammel bukse om til en ny shorts?
-Fikk du noen ideer?

INGVILDBOLSTADSÆTRE

18 kommentarer

Siste innlegg