SPØRSMÅLSRUNDE

Halloen du!

Hadde du en fin 17. mai? Det hadde eg hvertfall♥ Eg kose meg masse ilag med venner og familie. Dei siste dagene har gått i joggeklær, uten sminke(ikkje 17. mai da), smoothie og sett på Top Model USA. Eg og Sandra har kost oss masse ilag og slaska forann tv’en døgnet rundt. HEHEHHE, det er jo helg! Må da være låv da. No —-> fredagskos ilag med Sandra og Monica Catrin. Ha en fin fredagskveld alle sammen! ♥

Tenkte eg skulle ha en spørsmålsrunde. Dersom det er noe dere lurer på, skal eg svare på det. Personlige spørsmål som du ikkje ville svart på selv, svarer ikkje eg på. Så tenk deg om før du spørr. Ellers så skal eg svare så godt eg kan. Så kom med spørsmål! ♥ Men husk: If you don’t want a sarcastisc answer, don’t ask a stupid question.


morningssss jaaaah heheheheh…usminka, trøtt og alt datta der


17. maiiii ♥ grøt med familien og sandraaa

-Noe du lurer på?

INGVILDBOLSTADSÆTE

11 kommentarer
    1. Fine dere er 🙂
      -Hva må til for at du skal like en gutt? Både utseendemessig og personlighetsmessig.
      -Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen, og om kvelden?
      -Visst du hadde vunnet i lotto, hva er det første du hadde brukt litt av pengene på?
      -Hva skal du jobbe som når du blir stor?

    2. Hvor lenge har du og sander holdt på?
      Hvor langt er håreet ditt?
      Hvem misliker du mest i hele verden? ( kan være en kjent person)
      Tar du sol?
      Hvor mye kostet det å ta piercing?
      Hvor tok du piercing?
      Gjorde det vondt?
      Morsomste minne?
      Første kyss? 😀 <3

    3. er frida kul?
      er frida søt?
      er du glad i frida?
      er frida en av de mest awesome du kjenner?
      er firda drit kul?
      er du forelsket i frida?
      savner du frida nå?
      skal du ringe frida og være med henne nå?
      (frida fonnes skre, altså<3)

    4. bestevenn?
      jomfru?
      hva synst du en god venn er?
      favoritt plagg?
      favoritt blogg?
      hvilke blogger leser du?
      Singel?
      Hva skal du i kveld?
      Topp 3 beste quotes?
      Hva gjør du med håret ditt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg