Svar på spørsmålsrunde

Heihei!

Da tenkte eg at eg kunne svare på spørsmålene dere sendte inn. Skal svare så godt eg kan!

 

Hva må til for at du skal like en gutt? Både utseendemessig og personlighetsmessig.
For at eg skal like en gutt, må han bry seg. Han må også tørre å være seg selv. Dersom gutten er høy og mørk i håret er et stoort pluss! og litt muskler kanskje??  ;))

-Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen, og om kvelden?
Eg bruker sikra 15 minutter på badet om morningene + pussing av tenna og sminke meg og kle på meg. Om kvelden bruker eg sirka 10 minutter.

-Visst du hadde vunnet i lotto, hva er det første du hadde brukt litt av pengene på?
Oi, den var vanskelig. Trur eg hadde kjøpt gamle huset mitt. SAVNER DET!

-Hva skal du jobbe som når du blir stor?
Eg skal bli jordmor.

-Hvor lenge har du og sander holdt på?
Det vet eg faktsik ikkje.. i 2-3 måneder elns, hehe ?♥♥

-Hvor langt er håreet ditt?
Eg har ikkje akkuratt målt det da, hehehh. Men eg kjenner det ligger rett over rumpa når eg har det løst. Her har eg det i hestehale:

-Hvem misliker du mest i hele verden? ( kan være en kjent person)
Missliker ingen som eg kjenner, glad i alleee eeg ♥

-Tar du sol?
Ja, pleier å ta sol når eg er på shopping elns. Men no er det døøøds lenge siden eg har gjort det, så er likbleik

-Hvor mye kostet det å ta piercing?
Det kostet 600 kroner. Betalte selv 🙂

-Hvor tok du piercing?
Eg tok piercing på Witchy Bitchy. Det er mange som sier at på det studiet, er det uproffisjonelle folk, men det er feil. Dei var veldig flinke og dei var svært hygenisk!


-Gjorde det vondt?
Eg har veldig sprøyteskrekk og hater alt som inneholder nåler, sprøyter og liknende. Men å ta navlepiercing gjorde ikkje vondt i det hele tatt! Det som gjorde litt vondt var den klipa dei sitter i huden før dei skal stikke nåla igjennom.

Morsomste minne?
Åh, det er så masse. Kanskje det var når hele familien min fra pappa sin side, reiste til Danmark i ei veke. Den var en uforglemmelig tur, som alle koste seg på!

leenge siden, som du kanskje ser

Første kyss?
Tror det var en gang med en barndomsvenn hjemme hos meg når vi lekte med dukker, heheh. Vet ikkje kor gammel eg var, men husker det ja!

-Er frida kul?
HEHEH, jaaa! Tok bare med eine spørsmålet, men du er døds kul vennen! hehehe! Savner deg sånnnnn ♥

-Bestevenn?
Eg har så maange gode venner, at det er vanskelig å velge bare en ♥


Jomfru?
Det er privat 🙂

-Hva synst du en god venn er?
For meg, så er en god venn en som ALLTID stiller opp for deg og ikkje sviker deg. En sann venn snakker deg ikkje bak ryggen og forsvarer deg når det trengst. Det er vanskelig å være en perfekt venn, men hvertfall prøv å være det beste du kan være!

-Favoritt plagg?

//bukse- H&M// topp- VEROMODA// accessories- CMYK//

-Favoritt blogg?
http://tonedamli.blogg.no/ 

-hvilke blogger leser du?
Eg leser alle vennene mine sine og noen på topplista på blogg.no. Ellers så leser eg noen av dem eg er venner med på bloggen min.

-Singel?
Nope, i et forhold ♥

Topp 3 beste quotes?

♥MAKE YOURSELF STRONGER THAN YOUR EXCUSES.
♥WHEN YOU FINALLY LET GO OF THE PAST, SOMETHING BETTER COMES ALONG.
♥I AM NOT SURE ABOUT MUCH, BUT I AM SURE ABOUT US.

-Hva gjør du med håret ditt?
Eg gjør egentlig ingenting spesielt med håret mitt. Når eg dysjer, bruker eg en shampoo fra en frisørsalong og av og til bruker eg hårolje i håret mitt (moroccan). Håret mitt er ikkje noe spesiellt slitt. Det kan skyldes av at eg pleier aldri å glatte håret mitt noe, siden det er naturlig flatt

Håper du ble fornøyd med svarene mine, svarte på det eg klarte 🙂

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE



12 kommentarer

Siste innlegg