KINO

Heii søtinger ♥

 

I dag var eg i byn på kino med noen venner. Eg, henriette, preben og Leonard var å såg Istid 4. Den anbefaler eg, fordi den var veldig morsom! Vi koste oss masse. Siden vi kom i byn ca en time før kinoen startet, gikk vi på en sånn utlands shappe og bestilte oss rullekebab. Har bare smakt kebab en gang før, men eg elsker det! ♥ Når alle hadde spist, såg vi filmen, var veldig koslig! Eg pleier nesten aldri å være i byn elns på kino, så er alltid ekstra gøyt for meg. Etter filmen gikk vi å kikket i noen butikker og koste oss. Vi skulle egentlig ta bussen hjem, men vi ble hentet av noen som skulle samme veien, wihuuu, sparte 100 kroner 😀

 


iphone kvalitet i mørkt rom, funker ikke så bra…

 

 


antrekket i dag.. lånte genseren til søstra mi, unnskyld ♥♥ ellers vanlig svart bukse og hvit langermet topp

 

 

 

No er eg alene hjemme og kan ikke komme meg noen steder…. flott. Tenkte egentlig at eg skulle overnatte hos Henriette, siden vi hadde avtale, men vet ikke om det går, får se hvortid mamma og de kemmer hjem igjen. Så no er det Jersey Shore, høy musikk og chips og brus ♥ ååh, elsker å ha feriee ♥♥

 

-Har du/ skal du også på kino? kommenter gjernee, då blir eg så glaaad!

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg