BESTILT

Heii!♥

 

Blei desverre ikkje blogging i går, siden eg kom hjem i ett tida på kvelden, så da orket eg ikke, eg tenkte faktisk ikke på det en gang. Men i går koste eg meg masse! Eg var hos Ingrid ilag med mange andre folk.  Vi satt nede i kjelleren hennes og spillte kort, spillte biljard og spiste brownies. Masse latter og morro! Etter en stund når vi hadde vert der, kjørte vi bort på bana. Alle hadde jo moped….urettferdig. Men eg fikk sitte på med caroline, så det gikk bra 😀 Når vi kom bort på bana, fant vi ut at vi ikke hadde fotball, så vi bare hang der litt. Men eg fikk prøve å kjøre moped dåå, wihuu, var gøyt! Siden ingen hadde ball med seg, kjørte alle bort til en kompis av oss og var hos han den siste timen. Der fortalte vi spøkelsehistorier til hverandre og hadde egenltig tenkt til å spille spiratisme (??), men det turte ikke alle, så ble ik noe av det, heh!♥ Har desverre ingen bilder fra igår.. Men eg har bestilt meg en kjole fra nelly for noen dager siden, og den var veldig pen!

 

Dette bilde er fra denne bloggen, men ville vise dette bildet også, fordi eg synst kjolen såg penere ut i virkligheten enn på nelly bildene, ka synst du?  Kjolen koster til normal pris 400,-  men det var 50% rabatt på den, så eg har kjøpt den for 200,- BILLIG for så pen kjole! Eg er ihvertfall veldig fornøyd!

 

-Ka synst du om kjolen?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg