sommerdag

Heihei skjønninger! ♥

 

Åh, idag var det sommer! Eg har gått i bikini i hele formiddag♥ Sola har vert her og det er vore 25 grader i skyggen! Kunne virkelig ønske at det vil bli sånn resten av sommeren. Når eg stod opp idag, kom søsteren min hjem fra jobb, så da satt vi oss ut på terassen med hver sitt smoothie glass som eg hadde laget og spillte uno. Har ikke spillt uno på år og dag! Men det var veldig koslig da. Så fant vi ut at det var zirkus i dag, så da hoppet eg i dusjen og stakk bort på cirkus ilag med søstra mi og noen av hennes venner. Var kosliiig ♥ sukkerspinn, sol, solbriller, shorts, mange folk, popcorn og ikke minst show.

 



kan jo ikkje berre være seriøøøs

 

No sitter eg på rommet og hører på justin bieber #belive og ser på tv, koser meg jaa! 

 

-har du også hatt fint vær idag?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

 

15 kommentarer

Siste innlegg