ute med folk

Hallo <3

Dagen i dag har eg berre vert ute! Veldig deilig å bruke sommerdagene/kveldene på å være ute ilag med venner. Etter eg hadde vert i familiebesøk hos farmor og farfar, gikk eg bort til leonard. Der spilte vi kort og hørte musikk, var koslig egentlig. Etter en stund gikk vi ut i båt og kjørte rundt om kring. Til slutt fant vi ut at vi stakk bort på bensinstasjonen, så når vi kom dit bestilte vi oss hamburgere og satt oss ned for å spise. Når alle var mett, stakk alle bort igjen i båten for å kjøre bort til kristian og se film. Men da gikk eg bort til kunstgrasbana og var med sander og sondre. Der spilte vi litt fotball, snakka kg koste oss. Har hatt en fin dag!

Fint bilde, hehehhe, hadde ingen andre fra idag. Men no ligger eg meg, så god natt! Dårlig mobilinnlegg idag, kommer bedre innlegg en annen dag.

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg