DIAMOND CIRKLE

Hallo og god morgen!

 

Gjett hva eg våknet til da?!?!? Var ikke vanskeligå vekke meg i dag for å si det sånn. Spratt ut av senga! Mamma og søsteren min har fikset justin bieber billetter til meg. Eg har fått billetter på diamond cirkle, altså den fremste raden nærmest scenen. Eg er så utrolig glad! Nå er det bare å telle dagene —> så justin bieber!♥♥

ROSES ARE RED VIOLETS ARE BLUE, NEVER SAY NEVER AND YOUR DREAMS WILL COME TRUE♥
åh, oser sexyy ♥

-Har du også fått tak i billetter til konserten?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg