TIME OF MY LIFE

Hei!♥

 

Eg er så glad og alt er helt perfekt! Akkuratt no sitter eg med et stort smil og tenker på hvor heldig eg er! 

 

Eg fikk diamond cirkle billetter til justin bieber sin konsert. Sto opp i dag tildig, og da hadde søstra mi og mamma bestillt billetter til konserten han skal ha i Oslo neste år. Eg hoppet av glede! Det kommer til å bli kjempe gøyt! Da skal eg gå ilag med søstra mi og kanskje en venn av meg.

Fikk overraskelse besøk i dag tildig. Søstra mi som kommer fra Trondheim og kjæresten hennes kom i dag tidlig uten at vi visste det. Kjempe gøyt å se dem igjen! Lenge siden vi har sett hverandre nå, så det var veldig koslig!

Fikk telefon av kjendis i natt!! Sophie Elise (link) ringte meg i natt i 3 tida og sa at hun var så utrolig takknemlig for en kommentar eg hadde lagt igjen på bloggen hennes. Vi snakket i noen minutter og det føltest ut som vi var venner. Hun er den beste! 

Var hos frisøren og stripet håret mitt. Klokka 3 i dag hadde eg frisør time. Eg stripa håret mitt lysere, og klippte luggen min kortere. Eg er veldig fornøyd med resultatet. Det tok ca 2 timer (!!) hos frisøren, siden eg hadde så tykkt å langt hår. Men det var verdt det.

Det ser kanskje litt oransje ut, men i virkligheten ser det blondere ut. Tror det er lyset, men er fornøyd!

Skal til syden om 76 dager (!!) Har bare vert i syden en gang før, så dette er stas for meg! Gleder meg veldig mye. Skal være en uke i kypros med farmor og farfar og kusiner og fettrer. Uten mamma og pappa, heheh! GLEDER MEG JA, får håpe at eg får litt brunfarge i det minste da.

Har fått badestamp ute. Eg har sikkert sagt det før, men aah hvor deilig! Deilig å bare hoppe i bikinien og slappe helt av i vannet. Kommer nok helt sikkert til å bruke denne mye i sommer. Og på vinteren for den skyld!

 

Fikk gave av Marie og kjæresten (søstra mi fra Trondheim). Kan vise hva eg fikk i et innlegg sener i dag eller i morgen. Fikk ikke bare en ting for å si det sånn! 

Skal overnatte hos Frida i natt. Hun kom hjem fra utlandet på lørdag elns, så gleder meg til å være med hun! Har savnet hun utrolig masse, så det kommer til å bli koslig. Eg og Frida har det alltid gøyt ilag, finner alltid på noe tull! heheheheh.

 

Men nå skal eg ut å spille uno med familien, snakkest!

 

– noe du er glad for?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

8 kommentarer

Siste innlegg