JACUZZIIIIII

Hallo du!♥

 

Sorry for seint innlegg, men har ik hatt tid å blogge før no. I dag har eg hatt besøk hjemme hos meg av noen av jentene mine (manglet eli marie og charlotte). Vi satt i boblestampen og koste oss og snakket. Siden ikke pumpene er helt klare enda, er det bare 29 grader i vatnet, så var der oppi i bare en halv time – 20 minutter. Når vi var komt opp av stampen, gikk vi i dusjen også tok vi på oss gode klær og satt oss på rommet mitt og såg Jersey Shore. 


dyp samtale pågår

Etter en stund når vi hadde sett litt på tv, fikk alle så sykt lyst på centro mat (kromat), så vi stakk bort på centroen og bestillte oss pizza. Når vi hadde spist, gikk vi bort til Kristoffer og var hos han en liten stund, før vi stakk bort til barnehagen og hang, haha. Var da gøyt da!


JUSTIN BIEBER! SAMMENTREFF MED GENSERENE ♥ 


mah slasks♥ no blir dei glad tipper eg


fint


her ser me mykje

 

Eg er egentlig ikke trøtt i det hele tatt, men skal opp tidlig i morgen, fordi eg skal være med til knarvik. Eg skal ta solarium, som eg ikke har tatt på ÅR OG DAG, fordi eg trodde det var 18 års aldergrense, men som viste seg til å ikke være før i 2014, WIHU!

 

-Hva har du gjort på idag?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

11 kommentarer

Siste innlegg