BLOGGEN JA!

Heisann!

 

Har ikke oppdatert bloggen på en stund nå. Helt glemt å blogge. Kommer et lite innlegg nå som egentlig eg hadde tenkt å poste igår, men så slettet alt seg osv. Eg var ihvertfall i byn i går i Bergen på vg-lista. Eg og Henriette kom oss inn på sånn golden-cirkle-plass ting ilag med noen gutter som Henriette kjendte. Men Henriette hadde lovet en venn av hun og stå ilag med hun, så da måtte hun gå ut fra den goldenplassen, og kom se gik inn igjen. Så eg stod nesten helt fremst ilag med noen gutter som eg ble godt kjendt meg. Vi koste oss! Før vg-lista begynnte, kjøpte vi klær og surret rundt om i åsane og byen. Eg fikk kjøpt meg noen klær, men selfølgelig når eg har penger, er det ikke like mye fint i butikkene som vanlig… skuff, jaja, ble fornøyd med det eg kjøpte. 

Når eg skulle hjem igjen, tok eg feil buss siden eg ikke er kjendt i byn, så eg endte opp i åsane terminal helt alene, siden eg trodde den bussen eg tok ilag med guttene gikk direkte til knarvik. Men den stoppet som sagt i åsane, så der var eg stuck. Eg fant ut at den enseste måten å komme seg hjem igjen på, var å ta taxi til knarvik for også bli hentet i knarvik. Så jaa, der gikk resten av pengene mine for å si det sånn. I byn hadde eg og de andre kjøpt oss kebab, som eg ble matforgiftet av. flott.

dette gikk eg med til byn:
 
men eg skiftet fort når eg hadde kjøpt meg noen nye klær, var jo så varmt!

her er det eg kjøpte, untatt eg bukse som eg går med nå, men gadd ik å ta den av meg 

shortsen er eg mest fornøyd med, og alt er kjøpt på bikbok


rotete rom, men ja du ser hvertfall shortsen

 

Nå ser eg på film på 1chanel.com, burde egentlig vert ute i sola og fått litt farge, men orker ikke gå, er for lat, stod jo i hele går! 
– var du på vg-lista?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

 

 

1 kommentar
    1. Var på Topp 20, men var ikke så imponert av stemningen….
      Er ikke så godt kjent i Bergen, så jeg kunne lett ha gjort det samme som deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg