brun uten sol

heihei!

 

I går smurte eg med inn med dove summer glow. Det er en bruningskrem som eg har kjøpt på H&M. Den koster rundt 60 kroner, og den funker veldig bra. Eg er selv godt fornøyd med resultatet. Resultatet ser veldig naturlig ut og du får fargen godt fordelt ut over og den ser jevn ut. Det er viktig at du smørr kremen godt inn i huden før du tar på deg noen lette og luftige klær. 

Så smart som eg er, så vaska eg meg på hendene etter eg hadde smurt meg inn. Det er altså ikkje lurt å gjøre, da får du skille eller sjoller på hendene. Det går ann å vaske fingertuppne, men ikke mer. Men på bilde nedenfor så ser du altså forskjellen på brunfargen før og etter. Men hadde virka litt mer troverdig om eg ikke hadde vasket meg på hendene…… JAJA! Får heller lære til neste gang


Det er altså denne bruningskremmen eg bruker. Eg er godt fornøyd!

henriette sin genser, hhiihhi ♥

-Har du også prøv denne bruningskremmen?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg