løpeløpeløpe

Heihei!

 

No har eg nettopp komt inn igjen fra en god og frisk løpetur. Har faktisk løpt hvær dag i forrige uke. Skal prøve på det denne uken også. Før i dag var eg i knarvik og kjøpte meg bunadsko til konfirmasjonen, og da kjøpte eg meg også en sportsbh. Den brukte eg i dag, og det var såååå mye bedre. Mye enklere å løpe, visst du forstår, heheh. Eg kjøpte min på lindex for 199 kroner. Den er vanlig kvit, men som sagt, supergod!


//svett og god!//sikkert mange som tenker “looool, nakenbilde”// viser litt hud, OHNO!

Men når eg løper, så klarer eg ikke å holde ut lenge dersom eg ikke har musikk. Det er litt merklig, men sånn er eg bare. Når eg har musikk følger eg tempoet i musikken og alt følest mye bedre ut. Men no som eg har klart å ødelegge mobilen min, så har eg ikkje skikkelig musikk. Nå låner eg en Sony Ericsson av ev venn av meg (leonard). Så eg får bruke den til eg får meg ny. Tenker å kjøpe meg iphone, yeah. Men i dag når eg løpte. fikk eg låne mobilen til mamma og høre på spotify, så det ornet seg! Spillelisten eg hører på når eg jogger finner du HER. Tror eg klarte å få den innpå, det finner du ut selv 🙂 Det er dei gamleste sangene som kommer opp når du trykker på linken.. så dem beste kommer til slutt, heheh.

 

-Klarer du å løpe uten musikk?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

 

13 kommentarer

Siste innlegg