LOL

Heisann! ♥

 

I går kveld kom Henriette på overnattingsbesøk hos meg. Siden foreldrene mine var på Springsteen konsert, hadde vi huset for oss selv. Søstra mi hadde også besøk av noen jentevenner, så hun var så snill og laget pizza til oss. Så vi spiste godgod pizza også satt vi oss i stuen med litt godis og såg på Jersey Shore. I 11-tiden ca kom det noen guttevenner bort til oss. Så da ble vi plutselig en hel gjeng. Det var meg, Henriette, Leonard, Kristian, Robin, Preben og Kristoffer. Men Kristian, Kristoffer og Preben gikk hjem i 2 tiden, så da ble det bare meg, henriette, leo og robin igjen. wow, masse forvirrende navn… Men det var veldig koslig, og vi koste oss. Vi såg filmen LOL av Miley Cyrus, som eg anbefaler! Den er veldig jentefilm da, men eg og henriette hadde sagt til guttene at visst dem skulle komme, så var det betingelsen at dem såg den filmen med oss, hihi ♥ Robin og Leo gikk i halv 5 tiden om natta. Dei måtte gå hjem, den det var jo så lyst ute, så det gjorde ingenting. Eg og henriette følgte de pysete guttene et lite stykke, hehhehehehe.

Så når eg og Henriette kom tilbake, ryddet vi opp alt rotet og hoppet til køys. Vi snakket litt før vi låg oss, og fant ut at vi skulle reise til Knarvik i dag for å ta litt sol og se i butikkene, men siden vi ikke sovna før i 6 tiden, så var vi så trøtt, så vi slo av alarmen, så det ble ingen solarium på oss. JAJA, vi våknet hvertfall til god frokost!


fnisejentenee♥


“henriette???? ka bilder er det du har på telefonen?!?!?!?!” hohho…MEN IPHONE!♥♥


guttene som har hatt kameraet her eller???


fuckthebitcheeees


bang

 

– Hadde du også besøk i går?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg