Spøsrsmålsrundeee

Heisann!

 

Er en god stund siden eg har hatt spørsmålsrunde nå, så tenkte at eg kjører på med en ny en. Spør meg om det du lurer på, så skal eg svare så godt eg kan. Eg har hatt noen spørsmålsrunder før, og dem kan du finner HER, HER og HER. Eg skal prøve å svare på spørsmålene så fort eg kan, så kom med spørsmål kjapt! Er ikke så fint vær ute, så har ingenting bedre å gjøre, så kjør på!


HAHAHA

 

-Noe du lurer på? Kom gjerne med flere spørsmål 🙂

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

14 kommentarer
    1. -hvis du vant 5 millioner, hva hadde du brukt pengene på?
      -kjekkeste kjendisen?
      -hvis du kunne velge hva slags tv-program du kunne være med på, hvilket hadde du valgt?
      -har du virkelig hatet noen? isåfall hvorfor?
      -hvis du kunne dra hvor du ville i verden, hvor ville du dratt?
      ((:

    2. Hvis du kunne valgt 3 kjendiser som du fikk møte, hvem ville du valgt? 🙂 ^^
      Har du noen hobbyer?
      hvor lenge har du blogget?
      har du noen dyr, eller har lyst på?
      Hva er den rareste drømmen du har hatt?

    3. Yndlings antrekk?
      Kva sminke bruker du mest, visst du bruker sminke?
      Har du ein yndlings sang akuratt nå for tiden?
      Yndlings sko?
      Kva liker du å gjøre på fritiden?
      Har du eit land du har spesielt lyst til å reise til, og koffor dette landet?
      Kva var ditt yndlings barneprogram?
      Hugser du noko spesielle barndomsminner?
      Ja det var vell alle spørsmålene eg kommer på i farten…:P Håper det ikkje var spørsmål som har blitt spørt altfor ofte..:P

    4. hva er det flaueste du har gjort på fylla? (hvis du har vært på fylla)
      hva gjør deg mest glad?
      hvordan musikk hører du på?

    5. Pinligste du har gjort?
      Noe spesielt du gjør med håret ditt? Det er så fint! 😀
      Fav. farge?
      Hvilken sminke bruker du? 🙂
      Fav. butikk?

    6. Hvem er dine aller nærmeste venner?
      Hvor mye penger bruker du i uken?
      Har du egen jobb?
      Har du dyr?
      Hvem er ditt stilikon?
      Yndlingsmat? drikke? godteri?
      lykke til:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg