GO GREEN

HEII♥

 

I dag stod jeg opp tidlig for å reise inn til byn med mamma for å kjøpe ny mobil til meg og søtra mi. Jeg har ødelagt min, så derfor skal jeg heller kjøpe meg en iphone 4s. Men iphoner var utsolgt over alt. Dem får ikke inn igjen før om en uke ca. Så nå har mamma reservert en hvit iphone 4s til meg, som eg får neste uke en gang. Så skal hente den i neste uke, så gleder meeeeg! ♥ Er litt lei av å ikke kunne ha instagram og facebook og alle de andre appene på mobilen min, nå som eg har en sånn flipp-opp sony ericsson mobil…. Men har gått helt greit, men eg låner den av leo (en venn), så han må vell snart få den tilbake tenker jeg… hehe. 

Ellers så var vi innom en butikk uten om mobil-butikkene, og det var bikbok. Jeg fikk kjøpt meg 2 plagg, som eg ble godt fornøyd med. Begge to var sånn mørk grønnfarge på, som jeg elsker! Nå tenkte jeg å sykle bort i i idretshallen og være med noen folk som er der. Har ikke så veldig mye mer å gjøre på…. alle er jo på norwaycup…………… heldiggriser. 


iwipmyhaiiiiirbackandforth – det eneste bilde der man ser buksa litt, heheheh


trollet


smiiiiiiil

 

– Har du iphone?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

10 kommentarer

Siste innlegg