borte for helgaaa

Heiiihallo

 

Charlotte har overnatta hos meg i to netter, og vi har kost oss myye. Vi har sett film, spist brownies, tatt på oss neglelakk som vi dipdyet i andre farger og vert i stampen. Har vert veldig koslig å hatt besøk av henne! Men nå har hun gått hjem fordi eg skal på hyttetur eller noe sånnt. Familien min pleier jo aldri å være på hytte eller lignende, men plutselig bestemte vi oss for å reise på hytte ilag med farmor og farfar. Så jajaaj, kan bli gøyt det……HEHE. 

Har aldri vert på hytten der vi skal før, så håper det er nett der borte, ellers dreper meg meg selv… jesus. Så nå er det 6-7 timer biltur også er vi fremme. Så ipoden er fullt oppladet, og eg skal prøve å ta noen bilder, men får se hva eg klarer. Men nå skal vi stikke, så hadeeee! …


fint outfit…. skal bare sitte i bil, såå


STORFORNØYD SOM DU SER!!!!

 

– skal du på hyttetur?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg