hjemme fra hyttetur

Heisann!

 

Da er jeg hjemme fra en koslig hyttetur. Eg var veldig innstilt på at det kom til å bli ganske kjedlig, men da tok jeg feil. Fordi jeg har kost meg mye. Det ar akkuratt som jeg fikk en liten sommerferie i utlandet, fordi det var så fint vær. Føltest litt ut som vi var i danmark. Men været varierte, men var som oftest sol. Hytta vi var i, var utrolig koslig. Det har vert et utrolig gammelt hus som har blitt pusset opp. Så stilen i huset var moderne-gammelt. Noe som jeg digger! Forelsket meg helt i huset jeg!


HAHA, her er vi våken! Verdens beste farmor hadde laget supergod kvelds til vi kom♥ her hadde vi akkuratt spist, og skulle ligge oss.

Vi var på Refvik sand, som er norges fineste strandsand. Den var så utrolig fin, og den var over 1,6 kilometer lang! Så vi besøkte den, men vatnet var litt kaldt, så vi badet ikke, vi bare vasset. Men det var veldig deilig å bare gå på strandkanten og slappe av og kose seg. Den første gangen vi var der, var det sol og fint vær, men den andre dagen vi var der, var det litt mer vind, så da var vi ikke så lenge. Men det var utrolig pent der! 


her var vi veldig fine


fikk ikke til å lage sånn romantisk hjerte i sanden…..flink


fikk låne godtrøya til farmor, siden det var litt vind ♥


verdeeeens beste farmoor altsåå!

 

Det ble et langt innlegg, men har vert en lang helg! Har kos meg!
-Hva har du gjort på i helgen?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg