HERLIGE LESERE!

Heisann! 

 

For det føste vil eg bare si tusen tak til alle leserene mine og til alle dere som har kommentert! Eg sitter utrolig stor pris på alle de som kommer til meg og sier at dem liker bloggen min og alle som leser den. Eg skrev et langt innlegg rett fra hjertet forrige gang eg blogget, og eg hadde faktsik 1007 lesere den dagen! Statistikken min stiger for hver dag, og eg blir bare gladere og gladere! TUSEN TAKK HERLIGE LESERE!♥

Eg har ikke blogget på noen dager nå, men siden eg skal konfirmere meg i helga, har vi hatt det litt travelt og fått besøk alt litt sånn. Eg har jo startet i 10. klasse nå, og eg har ikke merket så mye forandring fra 9.klasse så langt. Men det kommer eg nok til å merke når eksamener og skrivedagene kommer. Eg skal ihvertfall gjøre mitt beste. Denne uken har gått utrolig treigt, det er bare torsdag men det føles ut som det er fredag eller noe. Er ferdig med alle leksene denne uken, så det er en stor lettelse å få være ferdig med. Gjorde lekser i hele går, så fikk gjort dem ferdig da heldigvis!


På skolen sitter eg ilag med søte anniken, hehe


og bak søte henriette jenta miii – masmas


gullungen til tante ♥ 

I dag på skolen har vi vert på radøy eg sett på sånn fiskeindustri elns. Var bedre enn en vanlig skoledag. Vi fikk til og med kjøre rib og få god laks og brus til middag! ♥Ikkje verst! Nå tenkte eg å lage smoothie før eg skal på håndballtrening. Så bloggest vi nok senere!
 

-Hvordan har din skoledag vært?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg