kjedlig uke

Heisann! ♥

 

Har ikke fått blogget så mye nå idet siste. Har egentlig ikke hatt noe blogglyst eller hatt noe å blogge om. Konfirmasjonen min gikk supert men det er også utrolig deilig å være ferdig! Dagene siden sist eg blogget har eg egentlig bare gjort lekser og vært på skolen. haha, hørest gøyt ut. nei. Men ja, nå skal eg snart ut å ta meg en joggetur. Men regner så faen, så må kle på meg godt! Skal på førde cup på fredag ilag med håndball laget, så kommer nok sikkert til å være noen iphone innlegg når eg er der. Så når eg kommer hjem igjen, skal eg prøve å få laste bildene innpå. Skal ha med meg speilrefleksen tror eg. Så kommer nok sikkert noen bilder over helga!


Bildene er tatt nettopp. Har forresten funne en ny effekt på kameraet å ta bilder på, hva synst du?

 

 

-Kom gjerne med forslag eller noe eg kan blogge om… Vær kreativ! 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg