håndballcup

Heisann! ♥

 

Da er eg hjemme igjen fra en helt utrolig gøy håndballcup. Vi har hatt det kjempe gøyt ilag og kom på 5. plass ♥ Vi tok en del bilder fra cupen, men dem har ikke komt ut enda. Med en gang bildene kommer ut, skal eg ligge dem ut på bloggen så dere får se. Den siste dagen kjørte eg og Vilde hjem litt tidligere enn alle de andre som tok bussen fordi vi var skadet. Eg hadde skadet kneet mitt (enda mer) og Vilde skadet hånden sin. Så vi kjørte rett på legevakten i byn og fikk ta røntgen. Eg skal til sykehuset senere i uken for å sjekke det opp og få en fysioterapaut til å hjelpe meg å trene det opp igjen. Vilde har fått gips på armen. Spillerene vi spillte mot var utrolig brutale, så eg har blåmerker og skrubbsår over alt på kroppen, haha! 

Her var noen bilde da, noen fra instagram og noen fra iphone. Kommer flere senere ♥

 

-Spiller du også håndball?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg