HVILKE VAR PENEST?

Heiallesøtelesere! ♥

 

I dag var eg i byn på MR med kneet mitt. Eg var altså ikke på skolen, men heller i byn siden eg hadde fått henvisning av legen. Eg får svar tilbake om hva som er gale med kneet mitt om noen dager, så da må eg se hva eg må gjøre med det. Om eg må operere eller slutte å trene.. helvette, håper ingen av delene, isåfall operere! Etterpå gikk eg og mamma litt i byn og shoppet og såg i butikker. Eg fant meg faktisk utrolig mye fint! Både av klær og dekor til rommet mitt! Så nå har eg akkuratt ryddet rommet mitt og satt opp det nye eg kjøpte idag. Eg ommøblerte også. Er litt deilig å få nytt sengetrekk, rent gulv og ryddige skuffer og skap! 


to ulike iphone deksel fra clas olson (tror eg) ♥ 129 for begge

 


denne buksa er eg mest fornøyd med av alt eg kjøpte ♥ 299 kroner på cubus


♥kremerhuset 99 kroner


klokke fra ikea 149 kroner 


bruker det rutete lilla dekselet nå, likte det best siden det var gummi, den andre var hard … hahah


har også kjøpt music angels ♥♥ 199 kroner på expert elns

 

Eg kjøpte også andre klær, men gadd ikke ta det med på bloggen. I morgen skal eg ta klassebilde, så må finne ut hva eg skal gå med… så legger eg meg sikkert snart, siden eg var oppe klokka 5 (!!!) i dag tidlig, så er utrolig trøtt nå. Jaja, ikkje lenge til helg! Og om 10 dager reiser eg til England ilag med klassen, også syden rett etter englandsturen, så blir mye reising på meg om litt! LIKER DET! Nå skal eg ned å spise fruktsalat som min kjære mor har laget. 

 

-hvilke deksel synst du var penest?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

 

8 kommentarer

Siste innlegg