TRENING

Heisaaaannn!! ♥

 

Åh, er så glad i dag! Eg er frisk igjen, ikke lenge til avreise og humøret er bare på topp! Håndballtreningen i dag var kjempe gøy, og alle var frisk og sprek haha. Neida, men jo. Vi hadde en effektiv trening samtidig som vi hadde det gøy! ♥ Eg kom hjem for en time siden eller noe, og eg har bare vært på data og chillet helt. Må chille litt før vi reiser til Englad med klassen. Vi reiser på lørdag klokka 9 om morningen, så går flyet i 13 tida eller noe. Gleder meg stort! Kommer til å bli fullt kjør hver dag. Stå opp tidlig, lange dager, masse folk! Men vi kommer nok til å storkose oss. Vi fikk utdelt rompartneren vår idag på skolen. Vi skal ligge på internat elns, så eg skal ligge med bestevennen min, Henriette ♥ Superfornøyd! Gleder meg mye til å bade, shoppe, flamingoland, discotek, museum og videre! HAHA, gleder meg faktisk også mye til flyet! KOMMER TIL Å BLI DIIIIGG. 


ahhh, alltid like godt å komme til deilig seng rett etter trening med data!


deilige senga mi ♥♥♥ og varmeflaska mi da seff (kaninen eller suen eller kafaen)

 

Har kjøpt meg egent kamera nå, så kommer til å ta en del bilder i England. Men blir nok mobilblogging om eg får tid å blogge, skjer sikkert så mye, men skal prøve mit beste. Alle bildene eg tar, kommer eg til å ligge utpå bloggen når eg kommer hjem igjen. Også tre dager etter eg kommer hjem fra englandsturen skal eg rett til syden, så blir mye reising på meg! Som også kanskje vil si lite blogging. Men skal oppdatere dere så godt eg kan! Eg kommer nok også til å kjøpe en del klær og sånnt når eg er i england og kypros, så kommer kanskje en innkjøps video når eg er hjemme igjen! følg meeed

 

Besøk gjerne denne bloggen HER som er Martine sin. Hun har akkuratt startet bloggen sin, men blogger allerede veldig bra. Ta gjerne en titt innom den! Hadde hun sikkert blitt glad for!
-Besøkte du bloggen hennes?
-Skal du på ferie i år?
-Har du også trent i dag?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

5 kommentarer

Siste innlegg