HOME SWEET HOMEEEE

Heisann! ♥

 

Da er eg hjemme fra en super klassetur! Vi har hatt det så gøyt, og det har skjedd noe gøyt hver dag. Eg har hvertfall storkost meg! Det tror eg dem andre også har gjort. Det har ikke vært en dag der eg har kjedet meg, fordi programmet har vært fullt. Eg er utrolig trøtt nå, siden vi reiste fra hotellet vårt i england klokka 3 i natt. Så har vært mye kjøring og fly på meg i dag. Buss, fly, venting,, mat, soving, snakking, musikk og folk! haha, det er det eg har gjort på idag.. Så nå er ørene og kroppen min helt utslitt, så skal bli godt å komme til sin egen seng og ære opplagt til i morgen. Er jo  bare i morgen eg skal på skolen før eg reiser til syden! wææ, gleder meg ♥ 

Eg har laget en film fra oppholdet i England, så den skal eg ligge utpå bloggen i morgen, så gled dere! Har brukt lang tid på den, så blir glad om dere ser hele! Skal nok klare å få publisert den i morgen etter skolen, så følg med søte lesere ♥ Ser også foresten at eg har hatt mange lesere imens eg var i england, selv om eg ikke blogget. Det var ikke nett der, så fikk ikke blogget noe, men tusen takk til dere som har vært innom å sett om eg har oppdatert bloggen ♥ dere er best!

 

-Hva synst du om bildene? Noe dere lurer på?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg