tell the world that I am coming home

Heiii! ♥

 

Utrolig lenge siden eg har blogget nå. Men håper fortsatt dere vil lese bloggin min fordi om eg er dårlig til å oppdatere. Skal prøve å bli bedre. (haha, sier det hver gang). Eg kom hjem fra syden i går, og har hatt det supergøyt! Sol og varme alle dagene og mye bading og soling. Eg fikk til og med masasje, klippte håret og fikk sånn fiskebad til føtter. Eg har ikkje hatt kameraet mitt med når vi var ute å spiste og sånnt (de gangene vi faktisk pyntet oss litt), så alle bildene eg har, ser heeelt på trynet ut. Men skal ligge utpå noen til dere. Nå er eg tilbake til normalt igjen. Skole, venner, trening osv. Eg startet uken faktsik rett på med matte skrivedag – som gikk rett til helvete. For å si det sånn. Eg er heldig dersom eg får karakteren 1+ eller 2. Kunne seriøst ikke en dritt. Så eg leverte klokka 10 i dag….. 

 

Henriette, bestevennen min har bursdag i dag! ♥ Gratulerer med dagen til henne! Eg gav hun muffins og lys i dag + en liten gave. Håper hun blei glad for det, såg da sånn ut ♥ Hun er alltid der for meg og vi kan snakke om alt! Utrolig glad for at eg ble kjendt med henne! Nå har eg akkuratt komt hjem fra håndball trening. Var eg ganske slapp håndballtrening i dag, men kanskje like greit… har fått så jævlig dårlig kondis. Kommer til å gå bra på testløypa eg skal springe på torsdag. nei. 


ingen av bildene er redigerte


utrolig glad i deg henriette ♥

 

Ble litt splitta og rotete innlegg, men skal prøve å komme med et litt bedre i morgen eller noe. Tanten min har tatt mange bilder fra sydenturen, så kan høre med hun om eg kan få noen av de bildene 🙂 Det var ikke så mange butikker i syden som eg trodde, så har ikke kjøpt så mye, men skal få prøvd å vise dere innkjøpene fra syden og england! Will try my best ♥

 

-Kjenner du noen som har bursdag i dag?

-Noe du lurer på?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg