LAZY FRIDAY

Heisann ♥

 

Endelig er det fredag! Eg hadde skrivedag i norsk i dag også 3 timer gym, så har vært en slapp fredag for meg. Selv om gymmen var så jævlig tung. Eg skal spille håndballkamp på søndag, og kommer til å få så sykt gangsperr. Skalv i beina når eg kom hjem, var så gele – aktig i beina. Nå har eg besøk av Ane og Henriette og ser på film. Vi ser king kong, haha. Deilig å få si seg litt snop og julebrus. Er jo fredag!

 

-Hvordan har din fredag vært?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg