NY SHORTS

Heisann! ♥

 

Endelig er det fredag! Eller hehe, har bare vært på skolen to dager denne uken, men alikevell. I kveld har jeg bare tatt det med ro og ryddet litt. Jeg har ryddet rommet mitt og det føles deilig! Kan faktsik oppbevare meg på rommet mitt nå, heheh! I morgen skal jeg til Lindås og overnatte der. Gleder meg mye! Ellers så har denne dagen vært en kjedlig fredagskveld hjemme. Men det er deilig også, å slappe av. Men til noe annet! — Har vært litt kreativ idag faktisk! Har nemmelig klippet en av buksene mine til shorts. Buksa jeg klippte, var veldig fin, men jeg følte meg ikke helt vêll i den. Men når jeg klipte den til shorts, ble den myye finere, synst hvertfall jeg da. 

Resultatet ble ikke helt slik. Jeg har også hatt shortsen i klor i en times tid. Det får den til å bli lysere. Så jeg valgte å ha klor på helt neserst, ca halve. Shortsen henger på tørk nå, så har ikke tatt noen bilder av den, men kan sikkert vise den i et annet innlegg en gang ♥

 

-Hva synst du om den nye shortsen?
-Har du gjort noe liknende før?

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

9 kommentarer

Siste innlegg