BOKEH

 

Heisann♥

 

Strømmen gikk i noen timer idag, så da var jeg kjapp og tok frem kameraet og tok litt bilder. Har endelig funnet ut litt med innstillingene, som fikk bildene til å bli stilig. Akkuratt når strømmen gikk, fønte jeg håret mitt og ornet meg til julemiddagen med familien. Men siden det ikke var strøm, kom jeg til middagsboret usminket og vått hår. Men heldigvis var den ikke borte så lenge, så jeg pyntet meg ferdig etter middagen når den kom tilbake. Nå sitter jeg og ser film med mamma og pappa i stuen. Ser på filmen “Into the white”, som er basert på en sann historie. Reiste ikke inn til Lindås i dag alikevell, siden jeg har pugget på samfunnsfagprøve som vi skal ha på mandag. Den teller på karakteren på vitnemålet, så er viktig at jeg pugger.. for en gangs skyld. Har forresten sykt julestemning! Stjernene og lysestakene er oppe, og jeg har til og med pyntet rommet mitt med lys. Også kom jo pinnekjøt lukten i huset idag, så følte skikkelig at det var jul. Har også fått pakkekalender av min kjære mor. Enda større grunn til å se frem til morgendagen!

 

-Hvordan har din første dag i desember vært?

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

7 kommentarer

Siste innlegg