Nyttårsantrekk


// Bukse – veromoda // Genser – bikbok // Blaszer – H&M // Smykke – bikbok //

 

Heisann! ♥

 

Godt nyttår alle sammen! Nå skal jeg bort til en vennine ilag meg resten av jentene og kose oss litt der ilag før vi stikker bort til en kompis senere i kveld. Tror nok vi kommer til å kose oss. Vi har spleiset på fyrverkeri, og vi har tilsammen kjøpt raketter for 4000 kr ca. Så blir nok en del raketter! Jeg gleder meg hvertfall. Håper du får en fin nyttårsaften du også! Vi snakkest neste år ♥ Nå må jeg hive på meg skoene og stikke, hadebra alle!

 

-Hva synst du om antrekket?

 

-INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg