FISKEBENSFLETTE

 

Føler håret mitt er orange enda, så hater å gå med det løst egentlig. Men skal bestille frisørtime i morgen og få se hva jeg får gjort med det. Har det som oftest oppe i hestehale eller flette. Ovenfor på bildene har jeg laget fiskebensflette, som er veldig enkelt og behaglig å gå med. Fint er det også! Nå ser jeg på film med søsteren min og koser meg. I morgen skal jeg tidlig opp til jenta mi, Andrea på Lindås ♥ Gleder meg allerede, har ikke sett hun på dødslenge, så skal bli godt å se hverandre igjen og snakke litt gossip, haha. Neida, joda. Men vi snakkest. Håper alle koste seg like mye som meg i går!

 

-Noen andre som også liker å gå med fiskebensflette?

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

4 kommentarer
    1. Liker du veldig godt å vise deg/kroppen din fram ? Å gå med utringete topper ? virker ut som du er veldig opptatt av deg selv! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg