BRUNETTE

Heisann og god helg ♥

 

Må si at dette er en vellfortjent helg. Haha, to slitsome skoledager som gikk jævlig treigt. Føler faktsik helt seriøst at noen har tappet all energi ut av meg. Jeg er trøtt hele tiden, og jeg orker nesten ingen ting. Alt er bare et ork. Orker såvidt å svare om noen spørr meg om noe, haha. Er trøtt hele tiden også, vedder på jeg kunne sovet til klokka 4-5 om ingen hadde vekket meg. Men nok om det. I går var jeg i besøk med jentene hos Ane. Vi såg film og bare chillet, som vi pleier når vi har jentekvelder eller liknende. Var koslig da. I dag stod jeg opp grytidlig fordi jeg skulle på håndballkamp. Men siden vi reiste så tidlig, så kom vi hjem tidlig også, ca i 3-tiden elns. Så heldigvis så gikk ikke hele dagen. Men når jeg kom hjem, såv jeg selfølgelig, så sløste uansett bort dagen, haha. 


åfyfaen, så ikke ut på dette bilde, men det var det eneste vi alle var ilag på ♥

I går var jeg endelig til frisøren og farget håret. Det er utrolig uvandt, men eg blir nok vandt til det. På bildene under, hadde jeg ikke vasket håret etter jeg var hos frisøren og da ser det ofte litt mørkere ut, siden da ligger fargen i hodebunnen også. Frisøren sa at etter noen få vasker hjemme, kom fargen til å bli litt svakere, så det kommer nok ikke til å bli så mørkt som dette. Men alt i alt, så er jeg godt fornøyd!

 

-Hva synst du om den nye fargen på håret?
-Hadde forresten vært utrolig koslig om dere hadde kommentert også! 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

5 kommentarer

Siste innlegg