Lille fredag

Heisann♥

 

Nå har jeg akkuratt spist kvelds etter håndballtreningen, og nå sitter jeg å glaner på x-factor. I går reiste jeg inn til Radøy etter skolen og var der til kvelden, så fikk ikke tid å blogge da. Men koste meg myyyye ♥♥ Liker å kalle torsdager for “lille fredag”, hihi. Siden det ikke lenge til helg, og det skal bli godt med helg! I morgen skal jeg i 17-års dag til en venninne, så får se hvor mye blogging det blir da. Men skal se hva jeg får til. Ellers så skal jeg på nyttårsball på lørdag på vgs. Blir sikkert gøyt det, gleder meg. Morgendagen på skolen blir egentlig ganske chill. Vi får avspasering de 3 siste timene til en reklamefilm til musikken. Kan sikkert ligge videoen utpå bloggen når vi er ferdig med den, om det er greit for alle på gruppa mi. 

-Hva har dere gjort på i dag?
-Skal du på ball i helgen?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg