Svar på spørsmålsrunden

Heisann! ♥

 

Da tenkte jeg å svare på spørsmålene dere kom inn med. Skal svare så godt jeg klarer, men jeg tar bare med de eg føler selv for å svare på. 

 

Bestevenner?

Jeg har mange gode venner, men de aller beste må nok være Henriette, Sandra, Ane, Eli Marie, Andrea og Martine♥ Men min bestevenn er nok Henriette. 

Har du noen gang vært forelsket?

Ja, det har jeg.

Snittet ditt?

Til jul hadde jeg 3,9, men skal absolutt prøve å komme meg opp over fireren, slik jeg hadde før jul.

Hvor og hva tenker du å søke til neste år? Og hvorfor?

Om jeg kommer inn på første valget, blir det studie på Austrheim. Om det blir andrealget, blir det helse og oppvekst på Austrheim. Grunnen til at jeg har valgt dette er fordi jeg vil ikke flytte hjemme ifra enda, selv om det hadde vært utrolig deilig. Men med tanke på penger og reise og mat og alt, så holder jeg meg nok hjemme noen år til ja.

Er du gravid?

Nei. Det var ironi for dere som ikke forstod det.

Beskriv deg selv med et positivt ord og et negativt ord?

Oi, det er et vanskelig spørsmål. Kanskje omtenksom og irritabel??

Synst du X-life treningstightshen er så god som alle skal ha det til? Hvorfor/hvorfor ikke?

Ja, det er den beste treningstightsen jeg noen gang har prøvd! Jeg har hatt problemer med at de andre tightsene jeg har hatt har seget ned iløpet av treningsøkta, men denne tightsen holder seg på plass hele tiden, og den har utrolig god stretch. Den ser også veldig bra ut på.

Tar du solarium?

Ja, men ikke overdrivent bruk.

 Hva skal du i sommer?

Jeg skal til syden! Ellers så skal jeg bare nyte den fullt ut og dra på båttur med venner, sole meg på stranden, sove i telt og kose meg! Gleder meg utrolig mye til sommerferien begynner. Denne sommeren er vell den som kommer til å bli mest annerledes enn de andre, med tanke på at jeg ikke skal tilbake til ungdomsskolen. 

Beste minne?

Åh, det er vanskelig å svare på. Men jeg tror at englandsturen som jeg var på med resten av klassen må være det beste. Savner det så utrolig mye! Det var så gøy og alle var så glad og fornøyd. Hele klassen fløy til england i september og var der en uke. 


hahah, se såååå glade!


her var alle litt sliten som dere ser.. tidlig om morningen før undervisning tror jeg


shopping hvær dag i en uke! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Fester du?

Ja, det hender at jeg går på fest innimellom. Men ikke hvær helg nei.

Hvor gammel er du?

Jeg er 15 år, 1997.

Beste karakter?

6!

Verste karakter?

stryk

Bestiller du ofte klær fra nelly eller andre nettsider?

Ja, nå i det siste har jeg faktisk handlet en del på nettet. Skoene mine f.eks har jeg kjøpt der, og dem er jeg super fornøyd med! Også har jeg kjøpt en del kjoler derifra. Men har også retunert mange, pga feil størrelse eller missfornøyd. Men jeg venter på en kjole som jeg bestillte igår, som jeg gleder meg til å se når den kommer!

Hvor ofte trener du? Og hva trener du?

Jeg trener ca 4-5 dager i uken. På tirsdager og torsdager er det håndballtrening og på mandager og onsdager er jeg på aerobic og noen fredager er jeg på styrkerommet. Det kommer ann på hvor mye motivasjon jeg har, hehe.

Hvordan holder du oppe motivasjonen?

For det første så har vennene mine blitt utrloig flink når det gjelder trening og kosthold, så de er absolutt en stor motivasjon for meg! Vi motiverer hverandre på en måte. Ellers så får jeg en del motivasjon av bilder på we♥it og å lese treningsblogger. Denne bloggen gir meg utrlog mye inspirasjon og motivasjon!

   
  
  
bildet nederst i midten er ane sitt, du kan besøke bloggen hennes her <—–

Da håper jeg du fikk svar på det du lurte på! 

 

-Fornøyd med svarene? Noe annet?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer
    1. vennen! du e så flink! blir så stolt og glad over å lese det du skriver! også e du superduper flink å trene og ha et sunt kosthold <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg