SUNDAY OUTFIT

Heisann! ♥ 

Vil først si gratulerer med dagen til alle mødre der ute! I dag stod jeg og søstra mi opp tidlig for å lage frokost og gi blomstrer til verdens beste mor, som hun ble glad for. Ellers så koste jeg meg utrolig mye i går kveld. Var veldig usikker i går kveld om jeg skulle gå ut eller ikke, men så plutselig bestemte jeg meg for å bli med ut og det er jeg glad for at jeg gjorde! Var utrolig koslig, med mange kjekke folk og god stemning. Men jeg var ikke så alt for lenge, siden jeg skulle opp tidlig i dag. Låg meg sikkert i halv 2 tiden. Nå har jeg komt hjem fra familiebesøk for en stund siden. Så dagen i dag har egentlig gått mest i kjøring i bil, siden det er så langt vekke der vi var i besøk. 


// topp bikbok // shorts bikbok // smykke lindex // strømpebukse h&m // øredobber cmyk //

Satt forresten i bil i 3 timer UTEN støm på mobilen, så nå sitter jeg her med mobilen og kvelds før jeg legger meg. Håper du også har hatt en fin dag ♥

 

-Hvor hvordan har du feiret morsdagen?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

9 kommentarer

Siste innlegg