Jentekos før avreise

Heisann♥

 

I morgen tidlig reiser jeg! Gleder meg så utrolig mye. Reiser til Trondheim til søstrene mine, og guud så godt det skal bli! Jeg har ikke sett dem på evigheter.. Flyet går veldig tidlig, så jeg skal ikke på skolen. Så jeg tilbringte kvelden i kveld ilag med gode venner ♥ Nå er alt pakket og klart, så nå er jeg mer en reiseklar! Følg med på bloggen, Martine blogger for meg den uken jeg er borte. Men følg meg gjerne på instagram —> ibolstad

 

Vi snakkest!!

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg