GJESTEBLOGGING – MARTINE

God ettermiddag alle sammen♥

 

Eg heiter Martine Skårnes Håland, er 14 år og har fått i oppdrag å blogge for Ingvild til ho kommer tilbake. Har ikkje så mange ideer om ka eg kan blogge om, så kom gjerne med forslag! Eg snakker dialekt, men om deke vil at eg skal blogge på bokmål så går det greit. Har deke noken spørsmål så er det berre til å skrive i kommentarfeltet.

Er egentlig ikkje så masse å skrive.. Har vert på skulen og slappa av. Skal spise en god middag så skal eg ut ein tur♥ 

 

♥ Ka har du gjort på idag? 

 

MARTINE SKÅRNES HÅLAND

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg