Shop til you drop


//t shorte bikbok


//genser bikbok


//genser bikbok


//topp lindex


//genser veromoda


//piercing gullsmeden


//smykke lindex


//smykke veromoda

TRENING


//t shorte XXL


//shorts XXL


//singlett lindex


//shorts XXL


//sko XXL

 

Heisann! Her er altså innkjøpet fra Trondheim. Jeg har også noen vanlige svarte sko som jeg har kjøpt, men som jeg glemte å ta bilde av. Jeg har også kjøpt to kjoler, men det kommer i et innlegg i morgen som dere kan se. Jeg er ihvertfall godt fornøyd med alt jeg har kjøpt. Nike skoene ovenfor er jeg mest fornøyd med fordi dem har jeg letet etter utrolig lenge, og endelig fant jeg dem! Billig var dem også. Det meste jeg kjøpte var på salg. Men nå blir det nok et lite shoppestopp for en stund ….. 

 

-Hva synst du om innkjøpet?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg