girly

Heisann!

 

Lenge siden sist nå! Nå har jeg akkurat redigert ferdig en video til dere. Den holder på å lastes opp på youtube, som tar evigheter. Om den er ferdig å laste ned i kveld, så publiserer jeg den i dag. Ellers så får dere se den i morgen. Noen som vet hvilken video jeg har laget? (Hehe, bildene ovenfor røper ingenting altså xDD). Jeg er ikke i topp form idag, vondt i hode og i kroppen så jeg tror jeg blir hjemme idag og lader opp til håndballkampen i morgen. Håper alle får en bra lørdag♥ 

 

-Noen som klarer å tippe hvilke video jeg har laget?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg