Påskefri

 

Heisann ♥

 

Da har påskeferien startet! Denne påsken skal jeg ikke reise noen plass, jeg skal bare være hjemme å kose meg. Så langt har jeg hvertfall kost meg mye. På lørdag var jeg på Radøy med noen folk og koste meg mye og på søndagen fikk vi besøk av mormoren min, som var veldig koslig, og senere på kvelden stakk jeg bort til Henriette og var med hun. Nå har jeg akkurat vært i dysjen og er klar for å reise bort til Radøy. Håper alle får en fin dag! God påske!

 

-Hva har du gjort så langt i påsken?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg