Lately

Heisann!

 

Har så utrolig lite blogginspirasjon for tiden, men prøver så godt jeg kan. Noen som leser bloggen min lengre egnetilig? Hehe. Uka som var gikk så sakte som det går an å få, og helga er jo allerede snart over! Men er glad for at neste uke er bare tre skoledager, skal bli deilig med langhelg! I går kveld var eg ute med noen folk som var ganske kosliiig ♥ Jeg har noen bilder som venninna mi skal sende til meg, så dem kommer nok ganske snart. Ellers så skal eg i konfirmasjon i morgen. I dag tenkte jeg meg bort til Henriette og lage smoothie og kose oss, hihi. 

 

-Hva skal du idag?

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg