Før-etter vippe extentions

Heisann!

 

I går var eg og Charlotte og fikset øyenvippene mine i Knarvik. Vi reiste inn etter skolen. Jeg har altså fått limt på enkelt løsvipper som kan vare opp til tre måneder. Jeg er kjempe fornøyd! Jeg slipper å stresse med mascara og slikt. Det var deilig å våkne i dag og slippe å tenke på å ta på seg mascara og heller være nysminket når jeg våknet. På det nederste bilde har jeg ingen sminke på meg på overvippene! Jeg har bare sminke på øyenvippene nede. Det går ikke an å kjenne at dem er på, og det er ikke ubehagelig eller noen ting. Jeg er superfornøyd! Jeg betalte bare 400 kroner, som er utrolig lite siden de varer i opptil 3 måneder. Jeg får bare håpe at dem varer til jeg skal til syden med Henriette! 


-Hva synst du om?
-Har du prøvd dette før?

 

Jeg ligger forresten ut en video i kveld, så hold deg oppdatert!

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

22 kommentarer

Siste innlegg