bikini love


// victoriasecret //

Heisann♥

 

Endelig kom bikinien min! Jeg er superfornøyd med den og den sitter perfekt! Fargene på bildene ble litt annerledes, men trusa er mye mer knall farget enn den ser ut og bikinitoppen har mye sterkere farger på krystallen. Men alt i alt så er jeg kjempe fornød! Siden bikinitrusa er litt sånn neon rosa/orange gleder jeg meg å bruke den når jeg får litt mer farge på kroppen! Ser jo med en gang 10 ganger brunere ut med litt knæsje farger tett til kroppen!

 

-Hva synst du om bikinien?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg