FIFFIT.NO

Heisann!

 

Noen av dere som har vært innom fiffit.no (link) noengang? Det er en nettbutikk som selger alt fra klær til sko og parfymer. Det som falt mest i smak for min del, var alle skoene. De hadde utrolig mange fine sko som jeg har lett lenge etter i butikker men som jeg aldri har funnet fordi dem har vært utsolgt.  Nedenfor har jeg valgt meg ut tre varer som jeg likte fra fiffit.no for å vise dere noe av det dem selger.

 


LINKHER

 

 


LINKHER

LINKHER

 

-Har du besøkt denne nettsiden før?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

// sponset innlegg fra sponsetblogg.no //

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg