Svar på spørsmålsrunden

Heisann!

 

Da skal jeg endelig svare på spørsmålene som har komt inn. Jeg har utsatt den en stund, men lovte jo å svare på den inne uka var slutt, og i dag er det søndag såå hehe. Så her kommer de…

 

Hvordan trener du? Hva du trener osv? Kondis, styrke.. ?

I det siste har jeg trent mest styrke. Egentlig så angrer jeg litt på det når det kommertil kondisen min. Vi hadd nettopp en test på skolen som i tar hvert år, og da såg jeg at jeg kanskje skulle ha trent litt mer kondis. Så jeg tror den testen jeg tok var en liten “motivasjon” for å begynne å trene kondisjon igjen. Men ellers når jeg trener styrke pleier jeg å ta nesten alle apperat (spørs hvilke) 3×60 f.eks planke, vekter osv.

Holder du på med noen?

Nei, det gjør jeg ikke.

Drikker du? Er du jomfru?

Slike spørsmål velger jeg å ikke svare på, siden dem er private 🙂

Hvem er dine beste venner?

Åhh, jeg har mange gode venner! Men alle har jo noen dem er mer “knyttet” til enn andre. Ingen nemnt og ingen glemt. Min aller beste venn er uten tvil Henriette Kaarstad. 

Hva liker du å gjøre på fritiden?

Jeg liker vell det som er normalt, hehe. Være ute, være med venner, sove og være i aktivitet.

Liker du noen?

“Liker” kan bety mye da, hehe men jaa.
.

Går du ofte på fest?

De to- tre siste helgene har jeg ikke vært så mye ute på fest. Men jeg går ut når jeg kan ja! Har en tedens til å ta myyye bilder når jeg er ute hehe, jaja minner hvertfall daa ♥

Liker du tatoveringer? Skal du ha noen selv?

Jeg synst noen tatoveringer er fint. Men jeg selv hadde aldri kunne hatt en veldig stor og synlig tatovering. Men jeg elsker de små tatoveringene med liten skrift eller et lite hjerte eller noe slikt. Når jeg skal til tyrkia skal jeg foresten ta et sånn lite hjerte ved trusekanten, gleder meeeg.

Drømmegutten: vakre øyner eller digg kropp?

Oi, hehe. Kanskje en god blanding? heheheh

Hvor i knarvik tok du vippeextentions?

Dette spørsmålet er det mangr som har lurt på. Jeg tok vippeextentions hos en privatdame som gjorde det hjemme hos seg selv. Jeg bare sendte henne en melding på facebook og hørte om hun hadde tid til å ligge vipper på meg. Om det er noen som lurer på namn eller noe, så kan dere heller sende meg en medling 🙂

Er det noen du bare må ha med på festene for at den skal bli bra?

Det varierer veldig! Jeg er ikke en person som forholder meg til en person igjennom en hel kveld. Jeg vil heller bli kjent med flere folk og slikt. Men jeg digger jo å være ute med Rakel, Marte, Marlene, Trine, Caroline, Maria og de! Er alltid gøyt å være med dem! Eller så er det kanon kjekt hver gang jeg er ute med Jill og Henriette!

Hva fokuserer du mest på når du trener? Ser du noen fremgang?

Det jeg fokuserer mest på når jeg trener er jo selvsagt fremgang. Jeg har en tedens til å gi lett opp om jeg ikke ser fremgang. Men jeg har nå lært meg at det tar tid for å få resultater, så jeg må heller ta dag for dag og prøve å fokusere rett. I det siste har jeg ikke sett noen fremgang, men det er fordi jeg har vært litt slapp med treningen de siste 2 ukene. Men da jeg hadde egentreningsperioden, merket jeg faktisk fremgang!

Hvor har du søkt skole neste år? Hvilke linje?

Studeiespesialisering på Austrheim vgs.

Hvor komfortabel er du ved å ligge ut bikinibilder?

For meg gjør det ingenting, men jeg passer selfølgelig på hva jeg ligger ut.

Hvilke kroppsdeler trener du mest?

Det varierer fra dag til dag. Men pleier som oftest å trene lår, rumpe og mage.

Er det sant at du har dyseleksi?

Ja.

Hva gjør du for å bevare brunfargen?

Jeg tar en del sol, som gjør at jeg får et bra underlag til sommeren kommer. Eller så bruker jeg bruningskremmer innimellom, men det kan ofte se litt sjollete ut, så det gjør jeg ikke så ofte lengre.

Hva heter du på instagram?

Ibolstad – følg meg gjerneee!

Hvordan er du som person?

Oi, det var et litt vanskelig spørsmål. Men jeg er en ganske spontan person. Jeg tar ting som det kommer og jeg er kanskje av og til litt for spontan. Jeg er også ganske klumsete av meg, hehe. Ellers så er jeg flink å komme rundt 5 minutter for sent til alt jeg skal. 

 

-Hva synst du om svarene?
-Noe du ikke visste?

 

INGILDBOLSTADSÆTRE 

8 kommentarer

Siste innlegg