Byn

Hejj

 

I dag er net nattåpent i byn, så nå skal vi snart kjøre. Henriette skulle egentlig være med, men hun er på sykehuset så kunne ikke alikevell 🙁 masse god bedring ♥♥ Alt jeg har på meg i dag er gamle klær som jeg har funnet igjen. Buksa er fra bikbok faktsik og den er sikkert fleeere år gammel. Synst den var litt kul, så tenkte å gå med den idag. Ellers så gleder jeg meg til å shoppe litt før syden. Om jeg får tid kan jeg vise innkjøpene i kveld om jeg ikke kommer veldig sent hjem. Ellers skal jeg vise dem imorgen. Vi snakkest!

 

-Hva skal du idag?
-Hva synst du om den gamle/nye buksa? hehe

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg